DilaraMert0909 bilemedim, yatkın mıydın normalde kilo alımına belki ondandır. Ama benim şöyle bi durumum oluyor. Her şeyi yiyorum ama doyunca 1 lokma fazlası geçmiyor boğazımdan böyle direk midem istemiyor 😃 bir de ilk 4 ay hiç tatlı yiyemedim normalde bayılırdım oysa 🙄 bence ben bundan dolayı almamış olabilirim 😀 yoksa gayet ne istersem yiyorum 😀