Bal00 Bence hastahane değil doktor önemli Allah merhametli iyi güzel doktorlara denk getirsin inşallah birazda nasip işi ben böyle düşünüyorum 🙏🏻 Devlet yada özel hastahaneyi değil doktorunuzu araştırın bence 🤔
Smyye280 Aynur-13 Niğde devlet hastanesi tabı kişiden kişiye değişir ama ben çok memnun kaldım ten tene temas bıle yapıldı
Sedaerhan MERYEMERVAM doğum sürecinde devlet bakmak zorunda ki bakıyor sen özele gittin gelme diyemezler ki
elifkrc Gecen hafta şeker yüklemesi sormak için devlete gittim ve doktor bana 7. Aydan sonra devlet bakmıyor bilgin olsun dedi kontrol amaçlı bişey yapmıyorlar
Damlaysima elifkrc canım ben 32.haftamda gittim doktorma durumu anlattım gayet iyi muayene etti 34.haftada yine çağırdı bakıyorlar yani
Seymatt Devlette sancı ile giderseniz doğumunuz geldi ise doğuma almak zorundalar, almayız diye bir şey yok. Yalnızca size çok kalabalık yatak yok razı mısınız falan diyebilirler evet derseniz doğuma alırlar direkt.
Minik_kalbim_fo MERYEMERVAM bakarlar canim niye bakmasinlar bnde oylee yaptim ne alakasi var devlette zaten sürekli ayni doktora randevu bulmak zorlasti ayrica oyle bi lüksleri de yok bnde özele gittim surekli 30 . haftada devlete gectim bnimde imkanim elvermio o kadar ücrete cocuk icimdemi kalcak :)))
3Mucizem Minik_kalbim_fo doktorun yaklaşımı nasılsı peki soruyor mu takibinizi nerde yaptınız bu zamana kadar diye
ZeyHus33 MERYEMERVAM sabah cok erken gidip sıra alırsan randevu veriyorlar kuzum ben öyle yaptm 35 olcak 2 gün sonra randevu alamıyorum agrılarım var gidip sıra alcam
Minik_kalbim_fo 3Mucizem hayir hic bisey sormadi sadece adet baslangcini ve testlerimi sordu yaptrdnmu sorun ciktimi diye gayette iyiydi
Minik_kalbim_fo 3Mucizem ayrica zaten pandemiden dolayi sürekli ayni doktora randevu bulunmuyo bunuda dile getrdim bn samsunda yasiyorum ve doktordan tavsiye aldm napmam gerektini .ki görümcemde ayni dogum yapti o 9.ayında gitti devlete o zamana kadar özele gitti gelneyin biz bakmayiz dogurtmayiz diyemezler boyle bi haklari yok biraz dişinizi gosterin onu diyecek olana çünki devlet hastaneleri mecbur hastaya bakmak zorunda öyle bi lüksleri yok
CansuCY Randevusuz bakılmıyor pandemide fakat hamileler için özel bir durum var.Randevu bulamazsam gidiyorum ve dr.un onayı ile sıra veriliyor.Ben İzmir’de bu şekilde gidiyorum
06uysal MERYEMERVAM o hastanenin sadece adı özel bence. Tüm akrabalarım deli gibi oraya gidiyor. Doğru düzgün bebek yoğun bakım ünitesi bile yok. İşi zora geldim mi devlete yönlendiriyor. Ya polatlı devlete yada ankara şehir hastanesine geçmenizi tavsiye ederim. Ben ankara şehir hastanesine gidiyorum. Sırf renkli fotoğraf için ve eşim de görsün die 2 kez özel bir hastaneye gittik ama hiç beğenmedik. Giriş de kimsin nesin diyen yok. İçeri ana baba günü. Şehir hastanesi sadece gebeleri alıyor hastaneye. Mutlaka ateş ölçüp form dolduruyor girişte.
Smyye280 MERYEMERVAM devlet hastanesine acilden giriş yapılıyor doğum esnasında zaten almak zorundalar zaten ama benı gıder gıtmez aldılar tek kişilik odalara doğum esnasına kadar tek ebe ılgılendı yanı gelen giden muane etmedı cok ıyıydı bebegım küçüktü rısklıydı bıde ama cok ıyı ılgılendıler ve pandemi kurallarına cok ıyı uyuluyordu ben memnun kaldım kısacası😊
Merveakbb MERYEMERVAM Bakar canim niye bakmasin bende 32 haftaliga kadar ozele gitttim kontroller 2 haftada 1 duştugu için devlete randevu aldim ozamana kadarda 34 haftalik oluyorum