Kizlar hamile kaldigimi ogrendigim gunden beri özel hastaneye gittim suan 35 haftalik gebeyim ve ozel dogum ucreti biraz pahali geldigi icin develte gitmek istiyorum ama herkes devekt bakmaz son anda felan diykr randavu aliyorum baya gec veriyorlar o sirada ben 38 haftalik olucam acaba gitsem bakarlarmi bisey olurmu bana akil verin