MERYEMERVAM bende 39+5im ve normal doğum ücreti fırlamış cidden mecnur devlettw yapcam ama benim avantajım annem o hastaneden emekli hemşire ama doğum yaptıracak olan bayan bana hiç bakmadı kontrol etmedi 🙄 perşembeye kadar doğurmazsam perşembe 2.30 da kontrole gidicem bakalım süpriz yumurta gibi kadının karşısına geçicem inşallah bi sorun çıkmaz herkes tanıdık olduğu için doktor dışında fazla kasılmıyorum ilgi özele göre daha fazla olur hepsi çocukluğumu bilen hemşire ebeler çünkü zam çok fırlası aezeryan 1250e yapan görümcem normalde benden 1850 istiyorlar eşim de çalışmıyor şuan imkanımız yok maalesef ona vreceğime çocuğuma harcarım devlette de aynı acı özeldede 9 ay özele gittim ama doğum orda yapmicam