Ssngl yok canım olmuyor dedi kaç tane doktora gittiysem daha geçen acile gittim çatı muaynesi oldum baya mantar var dedi doktor doğumdan sonra toparlar dedi ben sürekli iç camasırı değiştiriyorum ütülüyorum mikrobu kırılsın diye sirkeli suda yaptım ama benı bitek travazol rahatlattı