Zeynepmerve15 Ronya23 çizgi gerçekten net hemen çıktı pembe çizgi benim korkum iğne etkisi midir diye şüphedeyim
Pnrss06 Zeynepmerve15 degildir.Bende igne oldum 11 ci gün test yaptım cift silik ciZgi gördüm 12 de tekrar yaptım cizgi biraz daha koyulasmıstı 13 cü günde kan testi verdim ve hamileyim çatlatmanın etkisi 12 de bitiyo
SERNUR Zeynepmerve15 inşallah canım benim rabbim gönlünden geçeni nasibine versin inşallah 🤲 devlette kan vermezsen yanlış anlama eger imkanın varsa özellerde 14.00 a kadar açık poliklinikler acilden kadın doguma yönlendirirler ❤️
Zeynepmerve15 Livanur_65 vericem kan ama bu sefer o silik gölge çizgi değil pembe silik çizgi net görünüyor benim korkum çatlatma iğnesi nin etkisi midir diye korkuyorum
Zeyneep7 Zeynepmerve15 bundan sonra bir de erken gebelik testi yaptım ondan böyle bir şey yoktu. Testlerin güvenilirliğini de bilmiyorum
Zeynepmerve15 Zeyneep7 2 yıldır birçok test yaptım hiç ikinci çizgi görmedim ilk kez çıktı doğrudur inşallah 😊
Zeynepmerve15 Pnrss06 teşekkür ederim inşallah hamileyimdir neredeyse iki buçuk yıl sonra aldım pozitif i
Zeynepmerve15 Ronya23 yok bu ikinci canım geçen ay da olmuştum ama hiç test yapmamıştım adeti bekledim adet olmuştum bu sefer dayanamadım
Zeynepmerve15 SERNUR ben Bi an önce gitmek istiyorum ama eşim beni durduyor bekle diyor 😏 çok teşekkür ederim
Ronya23 Zeynepmerve15 genelde 2.kez tutuyor benim de daha önce öyle olmuştu bende bu ay yaptım inşallah tek seferde tutar ya