Zeynepmerve15 çok heyecanlıyım 2 yılın sonunda ilk kez pozitif gördüm ama bugün çatlatma iğnesinin 14. Günü iğne etkisi midir gerçek midir bu elim ayağım titriyor
Benaytemel Zeynepmerve15 hayırlı olsun hamilesiniz daha yeni gebelik en yakın zamanda kan testi verin
Danlacan Zeynepmerve15 gözünüz Aydın diyim o zaman 🙏🏾🧿😇 umarım yanlışlık yoktur pazartesi kan testi yaptırın yine de 🤩
Zeynepmerve15 Asyakrgn teşekkür ederim inşallah vardır kan vermeden emin olamıyorum ama yinede çok mutluyum 🥰
Zeyneep7 benimkine de bakar mısınız. Adetime daha Beş gün var aralık ayında da bir düşük yaşadım üzerine bir kez adet oldum olursam eğer ikinci adetim olacak adet düzenim yumurtlama döndüm değişmiş olabilir o yüzden emin olamıyorum
Haseki Zeyneep7 ben hayalet bi çizgi gördüm sanırım var gibi yarın tekrar edin ilk idararla herşey gönlünüzce olsun 🤲🏻
Ronya23 Zeynepmerve15 beni hatırladın mı dha önce de konuştuk okadar çok sevindkimki senin adına inanmazsın öğün aklıma sen geldin. Merak etme ignenin etkisi değildir dr bana 10 günden sonra test yapıla blir allah tamamına erdirsin inşallah sağlıcakla kucagina al
Zeynepmerve15 Ronya23 evet hatırladım canım çok teşekkür ederim inşallah snde tez zamanda güzel haberler alırsın 🌷🥰
Pink1122 Gebelik var gozukuyor catoatma ignesi 12 . Gunden sonra etkisini kaybeder canim saglikla gelsin inslaah bide ne kullandin femerami klomen mi bide sorunun neydi neden olmuyordu gebelik
Zeynepmerve15 Pink1122 polikistik over var canım bende geçen ay klomen kullandım bu gonal f iğne kullandım göbekten 4 5 tane yumurta oluşmuştu 18 20 cm sonra çatlatma iğnesi vuruldum
Zeynepmerve15 Pnrss06 teşekkür ederim inşallah hamileyimdir neredeyse iki buçuk yıl sonra aldım pozitif i
Zeynepmerve15 Livanur_65 vericem kan ama bu sefer o silik gölge çizgi değil pembe silik çizgi net görünüyor benim korkum çatlatma iğnesi nin etkisi midir diye korkuyorum