Zeynepmerve15 Zeyneep7 2 yıldır birçok test yaptım hiç ikinci çizgi görmedim ilk kez çıktı doğrudur inşallah 😊
Zeyneep7 Zeynepmerve15 Benim düşük yaptığım hamileliğimde aynı bu şekilde hatta daha bile az belirgindi hayırlısı olsun sizin için
Zeyneep7 Melikesvm inşallah öyledir en az 10 başlıkta konu açmış başkasına yazmışımdır. İnşallah hamileyim kızlaaar diye de bir post açarım ☺️
Zeynepmerve15 Zeyneep7 geçmiş olsun canım inşallah tez zamanda yazarsın Rabbım isteyen herkese nasip etsin inşallah 😊
Melikesvm Zeyneep7 beklıyoruz guzel haberlerını 😍 ama dıkkat et vu aralar ılıskıye felan gırme iş yapma dıkkatlı ol ılk gunlerın cnku hamıle olduquna emın ol dıkkatlı ol 3aya kadar 🙏
Zeyneep7 Zeynepmerve15 Hafta sonu yasakları başladı zaten pazartesi günü gidip kanınızı verip oradan da emin olabilirsiniz İki gün iki gündür daha da belirginleşir değerinizi artmış olur ☺️🥰
Zeynepmerve15 Zeyneep7 aynen öyle canım ama içimde Bi sabırsızlık başladı iki gün nasıl geçicek bakalım 🥰
Zeynepmerve15 Melikesvm dikkat edicem zaten şüphelenmiştim açok sık idrara çıkıyordum kasıklarıma ağrı batma oluyordu uyku hali vardı inşallah doğru hissediyorumdur 😊
Zeyneep7 Zeynepmerve15 daha kese görmesi kalp atışı duyması var ohoo sabırlı olmayı öğretiyor annelik insana ama hepsi çok güzel 🥰🥰
Zeynepmerve15 Zeyneep7 tabiki çok güzel Bi var olduğunu bileyim sabırla beklerim hayırlısı inşallah 😊
Zeynepmerve15 Asyakrgn teşekkür ederim inşallah vardır kan vermeden emin olamıyorum ama yinede çok mutluyum 🥰