esma_ vasili21 benim oğlumun adıda Selim Ege 4,5 yaşında . Şimdi ikinci oğluma hamileyim onunda adı Ediz Mert
ilknirvanam123 Dygclk51 kerem ,çağan ,mir bera alparslan, asıl aslan beğendiğim isimler bizde daha bulamadik çağan olucak gibi 💙
Misra_Dursun Benim çocuğumun cinsiyeti belli değil ama erkek olursa ismini cihan yada gökhan düşünüyoruz 💕
bebissveannesi Dygclk51 oğlumun adı Atahan ikincinin cinsiyeti belli değil ama erkek olursa Can düşünüyoruz ❤️
Evlataski 💙 Mirza 💙 yanına bir isim daha koyacaz ama henüz karar veremedik 🤔 aklımda Mert veya Aras var..
Yummybaby Evlataski mirza mert kulağa daha güzel geliyor gibi bende hasan isminin yanına mirza düşünmüştüm ama hala emin değilim ismiyle yaşasın inşallah
vasili21 esma_ yaaa ne hoş 😍 ben hiç etrafımda selim Ege yoktu, Selim en yakışan ve Egeli olduğum için de Ege yapıştırdım 😁💙🤲
Zeyneep7 Dygclk51 Birgüm bir oğlum olursa nasip ederse rabbim ismi seyhan olacak eşimi kaldıramadım daha ama 😂 o yüzden ben "SEYHAN"diyorum