Yumurcakk Herkes klasık isim koyuyor hiç biri içime sinmiyor benim gene biraz 1️⃣devrim. 2️⃣berhan - birhan 3️⃣elyas 4️⃣erhan 5️⃣serdest (kürtçe el üstünde tutulan) 6️⃣fırat
gullcannn Dygclk51 Egemen olacak yıllar önce sevgiliyken ilerde olursa oğlumuz ismi öyle olsun dedik. İsmin bebek üzerindeki etkisine çok inanırim oyuzden hiç isim aramadim ama Gök ile başlayan isimleride çok severim Egemen olmasaydı öyle birşey düşünürdüm👶💙
mmek_2014 Emir ve Kağan benim oğullarımın adı ikisinide çok begenerek koyduk 💙 farklı olarak Bora ismi çok karizmatik geliyor bana
Ece01 Dygclk51 Giray Batur koyacağız inşallah 🥰 Yeğenlerimin adı da Kuzey Göktuğ Barlas Kutay belki yardımcı olur❤️