Yummybaby çok teşekkür ederim Allah razi olsun 😍 mirzayi henüz evli değilken çok beğenirdim bir oğlum olursa adını Mirza koyacam derdim 😍 cinsiyetini öğrendiğimden beri çevremizede söyledik beğenmeyen bir kişi bile çıkmadı herkes çok sevdi ve çok duyulmuş bir isim değil yanına Mert banada daha iyi gibi geliyor hayırlısı bakalım sağlıkla doğsun hepimizin bebişleri 🤲🏻 Bu arada Hasan ismide çok güzel abimin ismide Hasan hele yanına Mirza çok güzel olur gönlünüzce olsun inş 🤲🏻😘