irorkay peki birşey daha sorabilir miyim.. aklıma yatmayan tek şey o çünkü.. doktorların kendi yerlerine gidelim tamam ama ya gece birşey olduğunda mesela nereye yöneliyoruz öyle bi durumda?
hastaneden paket aldığınızda en azından hasteneye giderim diyor insan..