irorkay ne isterseniz sorabilirsiniz yardımcı olabileceğim konuysa sorun yok ☺️ evet ben 12.haftada folik asiti bırakınca previt positive omegaya başladım günde tok bir kere, 20. Haftada da gyno ferro sanol verdi sabah akşam aç karnına içiyorum ☺️ bu arada sağlık ocağındaki hemşirem ısrarla devit kullanmamı istedi ama previt positive omegada yeterli miktar varmış d vitamini ekstra almadım bende☺️siz başladınız mı multivitamine?