Booncukk muayenehanesine gittiğim doktorum vardı aslı yücetürk çok da memmunum aslında, doğumu güven hastanesinde yaptırıyor..benim eşim bankacı sağlık sigortası muayene, Doğum vs herşeyi 100 de 100 karşılıyor..Aslı hanımın hastaneyle anlaşmasında sıkıntı olmuş bize bi miktar ödeme farkı çıkıyor..hastanenin kendi doktoruyla devam etmem gerekiyor gibi bi durum oldu 😐🙄 ayy ne çok anlattım 😂😂