pptya01 Ben sadece fikrimi söyledim buna uymak zorunda degil hickimse. Ama fikirlermize saygı duymak zorundayız. Tepkiniz biraz sacma geldi bana acıkcası birine takılmak istemiş canınız sanırım 😉 ama benim böyle seylere vaktimi ayıracak zamanım yok iyi günler