Bbusraaa Basakgul Ben Bime gelmişti oradan almıştım e bebekte birisi hiç farkı yok demişti markanın.Çokta işe yarıyacağını düşünmüyordum fakat baya faydası oluyor bana ☺️
threestar bltern1 arkadaşımın tavsiyesiyle aldım kullanırım diye düşünüyorum bir kaç hafta sonra insallah😂
Beycahanim Ben aldım ve gerekli olduğunu düşünüyorum başının altına yüksek bişey koyarım mantığı olmuyor bebeklerin boynu kısa olduğu için solunumu tıkama ihtimali var bi de sürekli kayıyor