bltern1 Bence kullanışlı ben babynest almadım, kızımda reflü yatağı vardı neredeyse 5-6 aylık olana kadar kullandık gün içinde hep onda yatardı salonda koltuğun üzerine koyardım bazen onda uyurdu kusması olmadı hiç kusarsa da boğulma riskini önlediği için içim rahat etmişti. Hatta ilk aylarda reflü yatağını beşiğinin içine koyarak uyuttum. Tercih sizin