ben bu konudandoktorumla bu hafta gorustum.kardiyoloji doktiru sana bir sknti olmaz dedi.a kadin dogum dojtorum bebrgin atislari senin atisindan fazla senin atisin hizlandikca onunkide hizlanicak dedi.tasikardi yasayabilir bebegin dedi.prenses dogum onerdi tabi surekli kntrl halinde olucam.diyelm ki bebegin ritimler skntiya giricek o zaman gemen sezeryana cevirirz dedi. doktorunuzla girusun mutlaka benim 137 oldu en fazla