Benim ilk bebegimde 20.haftada 12mm çıkmıştı. Ayrıntılı utrasona yönlendirdi doktorum. 22.haftada girdim ayrıntılı utrasona. Oradaki doktorda 12 mm ölçtü. Sınır 10mm ama 15mmye kadar bile çok bir tehlike olmaz dedi. Birde zamanla kendiliğinden azalma ihtimali var dedi. Bizimki çok şükür 30lu haftalarda azalmaya başladı. Doguma kadar normale döndü. Oglum şu an 4.5 yaşında hiçbir sıkıntı yok çok şükür 🤲