Mina1234 kaçıncı haftadasın. Benim bebeğimdede 2 kist gözüktğ 18haftada. ama doktorum geçer dedl. Detaylıya kadar belkide kalmaz dedi. 22de detaylıd yine gözğktğ ama o prof de kalmayack geçecek dedi.kız kardeşim tıp okuyor o daha detaylı anlattı. Bebekler hareketsiz oldugundan erken hftalard beyin oluşurken içinde kistler olurmuş. Dağılamadığından birikirmiş. İlerleyen haftalarda hareketlenince dağılırmış. 26.haftada yok oldu çok şükür. Dün yine muayene oldum. Yine gözükmedi.. sizinki kist mi su toplamasımı benm söylediğim mi tam bilemiyorum ama eğer kistse geçiyor endişe etmeyin..