Mina1234 ben fazlasıyla yaşadım hala da yaşıyorum :) 20.haftama kadar sağlıklı bir hamileliğim vardı 20.haftamda öğrendim sıvı birikimi olduğunu şuan 36 haftalığım Allah’ıma şükür 2 haftadır sıvısı azalıyor 14 mm’ye çıktığını biliyorum sıvının birde bunun yanında vücudunda 3-4 hafta gerilik Ve intermisferik kist var corpus callozum agenezisi var çift safra keseli ve aylardır kadın doğum doktoru yerine perinatolojiye gidiyorum haftada bir takibi için kilo alımı da yavaş eğer öyle bir durum varsa gerçekten mutlaka perinatolojiye gidip takibini yaptır bir anda arta bildiği gibi bir anda azaldığı da oluyor yine de tedbirini elden bırakma ve sakın kendini strese sokma 🙏🏻