tinymom Minikmucizem21 ya göstermedi mi bebiş cinsiyeti 🥰 bu haftadan sonra daha net hissedilir diye düşünüyorum 🤗
Minikmucizem21 tinymom en son gittiğimde gördü tahminim ama söylemedi yarın terminim gösterirse görür kesin 😍 13 haftada sorduğumda erken dendi 😊
tugbacim tinymom biz de 19 haftalık olduk. Doktorum 16. haftada %90 kız demişti yarın tekrar gideceğiz bakalım netleşir heralde😄🐣 1 haftadır hafif hafif hissetmeye başladım minik kuşu🥰
tinymom tugbacim hadi bakalım bende 17. Haftada öğrendim detaylıda değişmezse 😂 ya bundan sonra artık daha çok hissederiz🥰
Bengudursun tinymom fazla mı bilmiyorum ama başta kilo almayan sonradan katlayarak alıyormuş, bence biz daha kontorlllü alarak gideriz gibi geliyor bana . Yani en fazla 12 kiloyla kapatabiliriz.
orkide21 Sermec27 ya ne agrısı cekıyorsunuz benım de oluyor 17 haftadayım oğlum olcak Allah nasip ederse ama bel agrısı ayak agrısı karın agrısı hep yasıyorum :()
pitircikannesi1 Deniz95 benim ikinci hamileligim ona rağmen halen tam hissedemiyorum bazen pıt pitlar oluyordu ama 2 gündür hic yok maalesef bende merak ediyorum 😏 23 aylıkta ikizlerim var 22 gun sonra 2 yaşına girecekler 😄😄