eylul02 Birumutturyasamak ama yine çok şükür az da olsa duymuşsunuz daha küçük inşallah 9. Haftaya dogru daha güzel duyarsınız
ozlmblm Ben de 5haftalik hamileyim doktora gittim bugün kese görünmedi doktor dedi rahmin ters duruyor ondan gözükmüyor diye haftaya bidaha gidicem birşey olmaz demi kızlar
Haticecakirr Elifdikel Birumutturyasamak bende 6 +3üm bu hafta duydum ama haftaya tekrar gelin daha tam net belli olmuyor dedi
Elifdikel Haticecakirr benide iki üç hafta sonra tekrar çağırdı doktorum bebeğin gelişimine bakmaliyiz dedi