betuss10 7+4 oldum bende ancak dişim apse yaptı ve largopen ve parola başladım çok korkuyorum umarım bebeğime birşey olmaz kızlar dua edin bana nolur çok zormuş gebelikte diş ağrısı 😭 benimle aynı durumda olanlar var mı
Honeyss Kizlar yarin randevum var dua edin ne olur kalbinide duyayim insallah saglikli bir gebeliktkr 😣