Ayseege6156 HappyMom deli gibi 2-3 ay limon yedim hatta ekmeğe bile limon sıkıp yedim oğlum oluyor 36+5 😍 Ve bu süreye kadar hep tuzlu şeyler canım istedi bence onun cinsiyetle asla alakası yok 😅 eğer olsaydı benim ayşe çıkarmam lazımdı hakkıyı değil 😅
Seftali1 HappyMom tatlıyı hiiç mi hiç sevmezdim tatlı yiyorum rüyamda bile tatlı yiyorum cinsiyeti belli değil bakalım ne olacak
hulya4627 HappyMom ilk gebeliğimde sürekli turşu ve ekşi şeyler yedim Kızım oldu 2 gebelikte de sürekli ekşi şeyler ve turşu yiyorum ama Erkek bebek gibi dediler
butterfly_ HappyMom kozlar uzman bi doktoru dinledim tatlı ekşinin cinsiyet tahmini ile hiç alakası yokmuş 😂
mrsbiyolog Benim gibi tatlı manyağı bir insan tatlıdan tiksindi ve ekşiye abandı ama sonuç oğlum oluyor 😂😂 sanırım babası gibi tatlıdan nefret edecek benim oğlumda 🤭🤭
Tugcek33 HappyMom hamile kalmadan her gün çikolata yiyordum, hamile kaldım hep ekşi yedim vee oğluşlarım olacak🤣🙈
Aysegulyksl HappyMom hem eksi hem tatlı ikisinide canım çekiyor cinsiyet erkeğe benzetti ama net öğrenemedim henüz 🤗