BTL- HappyMom HappyMom canım tatlıdan başka birşey istemedi ekşiye bakamaz oldum Allah nasip ederse 3 ay sonra tatlı mı tatlı bir kızımız olacak inşallah 🙏
MiniCooperAnne @HappyMom Hayatimda seker olmamasina ragmen gebelik donemimde bol bol tatli yedim. Sutlu tatlilara agirlik verdim fakat bir kizim olacak.👼🏾💕 Maalesef koca kari tezleri.👎🏽👎🏽👎🏽
Ebrumslu HappyMom Hem tatlı hem ekşi yiyorum ikisindende zevk alıyorum kendim ikizim erkek ve kız olarak bizi ne bekliyor çok merak ediyorum 😄😄
ay_Ka HappyMom Tatli cok severdim simdi hic canim istemiyor. Hep eksi yiyorum tuzlu … tursular falan . Henuz cinsiyetini ogrenmedim ama bunun cinsiyyetle bir alakasi yok bence tam tesaduf . 😊 zaten yoruardanda belli
Temmuzaski13 HappyMom eksi ve tuzlu yiyorum daha belli deil ama bazilari kiz bazilari erkek demis bence degisiyo kiz erkek olusu
banudemiryr HappyMom Tatlı tatlı tatlı ilk günden beri tatlı cinsiyet erkek ama alakası var mı bilmiyorum . Zaten hep tatlıyı severdim .
Happybaby_27 Ne tatlı ne ekşi Acı evet evet çok aşırı acı aşeriyorum tutmaya çalışıyorum kendimi ama o acı süs biberleri hep aklımda napcam bilemiyorum 🤕
Esra_80_ HappyMom hep ekşi 😂%90 kız denildi. Ve hala kendini göstermiyor 😂19 haftalık oldum net bişey yok ama kız hissediyorum 🥰 zaten