Oyaaaaaaaa HappyMom ekşi ve tuzlu olsun bana yeter 😊Tatlıyı hiç yemesem yemem o derece, canım hiç istemiyor 😊
rukiyyee Oyaaaaaaaa bende öyleyim sizin cinsiyet belli mi bizim ki belli değil bacakları kapalı dedi doktor
ceycey123 HappyMom Asla tatli yemeyen ben tatli canavarı oldum 31 gün sonra kızımız olucak nasipse 🌸👼🤗
Pemberuyam_ ceycey123 Ayni ben ya, normalde çikolata bile pek sevmem düşkün değilimdir. Şimdi gidip gelip şerbetli tatlı yapıyorum hafta boyu yiyorum😂🤭 Kızım olacak inşallah🙈
Sermec27 HappyMom 2 oğlumda da hep tatlı aşerdim ama benim zaten ekşiyle aram yok aslında tatlıya da aram yok bir Gaziantepli olarak acıyla aram var ama her iki oğlumda da canım hep tatlı istedi 🥰
Aleyna_oner5254 HappyMom valla 9+2 ama anamı ağlatıyo bol bol ekşi yiyorum. Tatlıyı çok seven ben canım dahi istemiyor cinsiyet ne çıkar acaba.🤍
LeylaZehraYagmur Kızlarda ilk zamanlar tatlı yemedim 3. Bu ama daha cinsiyet belli değil hep tatlı yiyorum bakalım hayırlısı 😊
Kubosunyavrusu HappyMom ekşi yedim bebeğim erkek 😊 tatlı şeyleri ağzıma bile süremiyordum ilk zamanlar.