Selinaymurat biz 30 olduk ve bende bu hafta bi panik başladı. Galiba yetişemicem hiç bişeye diye. Ufuk tefek eksikler kaldı. Temizlik yapılması lazım. Örgü vs yapıyorum. Doğumu ailemizin yanında yapıcaz ne zaman gitsem diye düşünüyorum. Düzce’de yaşıyorum burada tüm takiplerim. İzmit’te doğum yapacağım. Doğum için gideceğim Dr ne zaman gitmeliyim diye düşünüyorum off off.. birde bi kaç haftaya kadar artık 3 kişi olacağımızı düşününce duygulanıyorum.