Sevo03 ayy baya bir üzülmüşsünüz siz ama moralinizi iyi tutmaya yinede iyi olmaya çalışın inşallah Allah yardımcınız olsun inşallah şifanızı versin Rabbim ağrılar da sızılar da geçer umarım zamanla uyuyun dinlenin tabiki bu zamanlarda dinlenmemiz gerekli evet bende sağa hiç yatamıyorum hep sol tarafa yatıyorum birçok şeyi beraber yaşıyoruz aslında bende de kabızlık var ve erken doğum riski de var bende ondan da korkuyorum