Selinaymurat OMAYBABY plasenta aşağıdaymış ondan dolayı birde yani aşağıda ve Ultrasonda felan da baya aşağıda dedi doktor ondan
derinsart Selinaymurat amin insallah allah daha beterinden sakınsın diyorum bunlarda gelir geçer 🤷🏼♀️
Selinaymurat derinsart Amin inşallah yani sağlıklı olsun da hepimizin bebeği erken doğum olsa bile sağlıklı ve sıhhatli olursa da artık inşallah
derinsart Selinaymurat yok onlari düşünmeyelm bnce zamaninda hayırlısıyla saglıkla gelsinler minnoşlar😄
Melike0642 Selinaymurat 30+3😌Ben artık yatamıyorum çok zorluk çekiyorum kasıklarıma bazen ağrı giriyor 🙄
Selinaymurat Melike0642 Allah yardımcımız olsun hepimizin yatılmıyor kalkılmıyor ne yapacağımızı şaşırdık sanki zor oluyor ama dayanıp mutlu günlerin güzelliğini bu zamanların geçeceğini düşünücez
denizinannesi_ Selinaymurat 30+2 🙈 gece uykudan uyandıracak derecede bacak ağrısı 😔 bunları sırt ve bel ağrısı takip etmekteeee he bir de uykusuzlukk🙄
Selinaymurat denizinannesi_ ayy evet hele birde kasık ağrısı da bende var hepsi yani bazen çok kötü oluyor gece uykudan kaç kere uyanmak uyuyamamak zor oluyor ama dayanıp sabredicez inşallah
0znur Selinaymurat Bizim de erken doğum riskimiz var maalesef, ignelerle devam ediyoruz Allah yardımcımız olsun ❤️
Mervee26 Selinaymurat benim de erken doğum riskim vardı. Şimdilik yok gibi. Yarın kontrolüm var çok heyecanlıyım 🙄
Selinaymurat Mervee26 Allah inşallah yardımcınız olsun inşallah düzelmiş tir bende pazartesi gidicem inşallah çok merak ediyorum bakalım ne oldu nasıl diye
denizinannesi_ Selinaymurat evet valla sormayın kasık ağrısı da ara ara olup geçiyo sanki adet olacakmışım gibi 🙈🙈 napalım şimdiden alışıcaz gece uyumamalara minnoşlar sağolsun👼🏻😇🌸