esras Berra selametle gelsin bebişlerimiz peki doktor her an gelebilir dedi mi size sancılanırsınız falan?
Bernadoruk scl güzel haberler alırız inş🤗 ben 35 te hazırlamıştım rahat oluyo hazırlaynca omzundan bi yük kalkacak🤗
Fduygu Berra sancımın kaç çıktığını İnanınki bilmiyrm ama Bn hissetmediğime göre demek ki çok dğl ya da bilmiyrm blki de ağrı eşiğim yüksek sadece doktora nstyi verdiğimde sancıların çıkmış sen hiç hissetmiyor Musun dedi Bnde yoo ddm🙊🙊🙊🙊
Fduygu Ahugozlu ya Bnde de çok mide bulantısı var mide bulantısının doğum belirtisi olduğu ile ilgili bişiler okudum ama bilmiyrm ciddiye almak gerekir mi 🙄🙄🙄🙄
Yusufveannesi ertugrulunannesi canım sakın yaptırma daha erken iki hafta kalasıya yapıyorlarmış dedigin gibi bana da yaptı doktor geçen hafta 37 haftalıktım ve suyum geldi için erken Doğum yapmak zorunda kaldım 4 gün oldu yapalım
Yusufveannesi Teacher34 ne iğnesi canım yaa bnm Doğum kanalımı açtı ebe erken Doğum yapmak zorunda kaldım 37 haftalıkken 4 gün oldu yapalım
Yusufveannesi Zeynepmom zaten aşagıya inmişti eve ebede çok zorlayınca suyum geldi ama daha 1 ayım vardı alttan bakılıp zorlanmasaydı erken Doğum yapmazdım
Arya92 37+2.sun randevum vardı doktor çatı muayenesi yapmadı.11hazirana kadar dogurmazsam ozaman nst gircem.agrim falan ekstra bir durum yok.bebek aşırı haraketli sadece.bas aşağı olduğu için normal deneyebilirsin dedi ama kanala yerleşmemis yani aşağıda dolanıyor sadece.bebeginizin kafa çapı ölçümü ne bizimki 9.5 seni zorlayabilir dedi doktor denemek istiyorum diyorum ben bakalım.kilosu çok değil ama kafa çapı biraz korkutuyor beni.sizlerinkini merak ettim kafa çapı olcumlerini
Arya92 Zeynepmom hiç yorum yapmadı nezaman gelir dedim bekleyeceğiz dedi burdan sağlığı kilosu vs onları söyleyebilirim ancak diyor.26-27den beri basasagida ama kıpır kıpır yolu bulamıyor 🤣🤣
Yusufveannesi Teacher34 yok canım valla benim ki resmen doğurmak üzereydim öldüm resmen ebenin altında