36+6 olduk bizde 🙊🙈hala inanamıyorum Zaman Nasıl Bukdr hızlı geçti 30lu haftalar hayal gbiydi burda anneleri okurken vay be diyordum şimdi Bnde Şafak sayıyorum çok şükür🙏🏻🙏🏻36+1de sancım çıktı bnm de ama Bn hiçbişi hissetmiyorum muayene fln da olmadım henüz Çarşamba çağırdı tekrar muayene yapar mı acaba😱😱😱😱daha çok zayıf oğluşum ya brz kilo alsın da öyle doğsun bari Bn beklerim 40a kdr 🙏🏻💙👼🏼