Yusufveannesi Teacher34 Bnde sezaryen ile oldum canım çok şükür kuvez filan kalmadı 2800 doğdu ama şuan yüzünde birazcık sarılık var doktor dedi emzirdikçe geçer dedi
Nisanuur EmineeMirayy95 ishali doktorunuza sordunuz mu? Tahlil filan yaptımı bende de var hemde bayadır gecmeyince aradım tahlil in çağırdı? 😐
EmineeMirayy95 Soyledim ama Hayır canim tahlil yapmadi gerek duymadi. Bu son haftalar görülebilir olablir dedi. Dogumun yaklaşmış heran hazırlıklı ol dedi bana. Çünkü halen 1 cm açıkligim var
Nisanuur EmineeMirayy95 allah allah benim doktorum tahlil istedi direk daha zaman olunca mı acaba? Hayırlarlamkucağına al insaAllh
EmineeMirayy95 Nisanuur olablir canim bide doktora gttgm gun gecmisti artik yani. Amiin hepimiz sağlıkla hayırlısıyla kucagimiza alalim inşallah
Emine55 Kızlar 2 gündür doğum yaklaşıyor diye göğüslerime masaj yapmaya başladım deminde çok sızladı bende yağla masaj yapmaya başladım ve sütüm geldi bn şok😱sonra kendimi çok tuhaf ve özel hissettim birden Ya bn özel biriyim onun için dedim yavrum için bn onun annesiyim ya sütüm geldi o sürü görünce duygulandım bebeğim gelsin artık Valla bi kötü oldum sütüm gelmez diye çok korkuyodum ama bebeğimde aldıktan sonra inş devamıda gelir☺️☺️Dayanamadım sizle paylaşmak istedim 36+3 ün bu arada bende 🙈
Gebbe Bernadoruk 37+3 uz bugün kontrole gidicem bakalim🤗 bende sanki ishal oldum gibi ya bakalım ne zaman gelcekler bayrama denk gelcek mi çok merak ediyorum
Emine55 esras yok kuzum belirtimi bilmiyorum duymadım ama hiç olmazdı aşırı suçladı dün gece işte kalkıyım da masaj yapıyım dedim süt geldi hemen bıraktım yavru kuş emsin ilk sütümü dedim😂🙈
EmineGneDemir Bernadoruk 37+1 deyiz Cuma doğumum var dün geceden beri kusuyorum 🙈 Arık 2 gün geçsin istiyorum
Dilanmerall63 EmineGneDemir bu gün kontrole gittim canım sancılarım dinmiş herşey normale dönmüştü bakalım 😊
EmineGneDemir Teacher34 benim sancılarım var canım 32 den beri de erken Doğum riskim vardı kordon 2 tur dolanmış ve bebek çok aşağıda hepsi bir arada olunca daha bekletmedi doktorum