Benim ilk doğumum normal doğumdu anestezi falan olmayacağı için aç olman yok olman bir şeyi değiştirmiyor. Bizde serbestti yemek içmek hatta yemezsen halsiz düşersin yemende fayda var. Lavman yapmadılar bana sancı esnasında büyük tuvaletim geldiğinde gittim tuvalete yaptım. Lavman yapılması normal sancıyla gittiğinde sancını azaltabiliyormuş ben risk almak istemedim. Çocuk bormal çıkacakken önünü kesmeyeyim dedim 😊 Büyük tuvalet yapmakla doğum yapmak bence pek benzemiyor çıkış yolları farklı sonuçta. Suni sancıda nasıl bir etkisi olur bilmiyorum doktorunuza sırmakta fayda var. Bebeğin ve annenin sağlığı için GEREKLİ değilse hiç bir müdahale yapılamamlı bence.