Kızlar lavman yaptıran yada hakkında detaylı bilgisi olan var mı? Her normal doğumda yapılıyor mu yoksa kabızlık şikayeti olanlara mı yapılıyor sadece? Mesela ben yaptırmak istemiyorum yaptırsam ne işime yarar yaptırmasam hangi sorunla karşılaşırım bi yardımcı olun.