Canım her normal doğum yapana kesin lavman takılıyor diye bişey yok doktor taktirman gerektiğini düsünüyosa takar.bende normal yaptım dogumumu sunu sancı çekerek ve yatış olduğu itibaren yemek yasakti hiç bişey yemedim doğuma kadar.yani doktor karar veriyor buna.ama korkmana gerek yok bence Hayırlı doğumlar Rabbim yar ve Yardımcın olsun Edakaraoglan