Sevgi1907 Fridasrose o durum bendede var 36+1 haftalik olduk ama elim ayagim burnum bile sisti bazen kendi kendime aynaya bakip konuşuyorum canim burnum kucucuktun simdi tospik gibisin diye evdekilerde guluyo bana ama napim oyle penguen gibi yuruyorum artik evin içinde elim ayağım tutmuyo 🤔🤣🤣
Htcklygt Anne18 tamamen tuzu mu kestiniz , eğer öyleyse yanlış diye biliyorum hatta özellikle iyotlusunu kullandıriyo doktorlar, tamamen bırakmayın bence tuzda gerekli
Htcklygt Fridasrose maniniz yoksa dışarda yada evde yürüyüş tavsiye ederim,bu gebeligimde spor yaptım önceki çocuğumda yapmıyordum çok fark etti ,37 icindeyim hâlâ ödem sorunumz olmadı çok şükür, sağlık açısından bi maniniz yoksa spor iyi gelecektir:)
Ayca00 Fridasrose canım benimde ellerim ayaklarım şiş 😔 doktorum aktardan kuşburnu bitkisi al demle ve iç dedi aldım düzenli içmeye başlıcam bakalım inşallah etkisini görürüm sende doktoruna bi danışabilirsin zararı yok dedi bana doktorum 🌸