Kizlar doğumdan sonra veriliyorda ,siz yine çıkın okafadan ne kadar az alır dikkat ederseniz Bebek için de sizin içinde iyi olur , hamilelikte dikkatli beslenmek çokta zor değil aslında kızartmanizida yersiniz ,diğer sevdiğiniz şeyleri de sınırlamayı bildikten sonra ,,kg denen şey ,iri bebeğe sebeb ,şekere sebeb tansiyona sebeb ,sebebte sebep yani;( sonra veririze odaklanmayalimda şimdi ne kadar dikkat ederize odaklanalim :)