15 haftalığım benim de iştahım yeni yeni açılıyor ama hala tam düzeldi diyemem, daha kilo da almadım. Ama bundan sonrası için ben de endişeliyim çünkü zaten 77 kiloyum ortalama bir kilo bile alsam 90 kilo olurum ya Allah korusun. Nasıl olacak bu işler 😅