Bir Efe de bize geliyor nasipse, cümlemize sağlıkla inşallah 🙏🏻 Ayyy çok güzelmiş diyebilceğim bi isim karşıma çıkıp da fikrim değişmezse eğer, Demir Efe olucak 👶🏻 Eşimin büyük dedesinin adı Demir Ali imiş daha evlenmeden bile hep derdi oğlum olursa bi gün Demir Ali koyucam diye, Ali’yi ekarte edip Efe ekledim o da eşime jestim oldu zira rahmetli kayınpederim tanıma imkanım olmadı ama.. Hiç ismiyle seslenmezmiş eşime, efe geldi mi efe nerde efem günün nasıl geçti efem efem hep efem dermiş, onu da ordan aldım birleştirip Demir Efe olsun dedim 🙈 Soyadımızda da Demir var hem de kafiyeli olunca bi hoşuma gidiyo söylemesi ☺️