mmek_2014 Emir ve Kağan oğullarımın adı ikisinide çok begenerek koyduk. Yaman Egemen Tugra isimleride güzel
Gizmolata Elif06_ biz baya alıştık🥰 niye ya biz kime söylesek ilk seferse anlıyor 😂😂ne olursa olsun adlarıyla yaşasınlar🥰
Elif06_ Gizmolata amin cnm 😀 bilemedimki cok severim aren ismini ama kendine dusununce insan kolay begenemiyor 😀
kaganmetahan Değişik değil ama ilk oğlum Mehmet Kağan ♥️ İkinciyi bekliyoruz nasipse Metehan olacak 💕
Elif06_ kaganmetahan bende siyasi isim istemedim canim biraz siyasete kacar dye ilerde sorun olursa ismi yuzunden. Dye acikcasi istemedim esime kalsa gokturk alptug kursat fln koyck😁😁
Senemdmirtas Elif06_ aynen erken oldu ama biz böyle istedik rabbim hrrseyin hayırlısını versin inşallah sağlıkla kucağımıza alalım 🤲