Valla biz 37.haftaya kadar anlasamadik isim konusunda. Esim Emir ismini cok istedigi icin ben de tamam dedim:) iki isim koymicam sevmiyorum iki kisiligi oluyor gibi geliyor bana tabi bu benim kararim. Herkes nasil istersen koyabilir:) artik ikinci olursa o bende dedim😂🥰