Oğlum 19 aylık doğdugundan beri kullanıyoruz ilk zamanlar kakası kokmadıgı için anlamıyorsunuz sonradan ek gıdaya baslayınca kakasıda kokuyor o yüzden koku oluyo kokusuz falan değil yani tabi normal poşete göre daha iyidir heralde ama anlatıldıgı kadar değil çöp poşetleri için bilmem kaç tane bez alıyo diyo ama koku olduğu için sıksık bez poşetini atmak zorunda kalıyosun tek tek poşet seklinde değil bütün poşet kenarında jilet var kesiyosun sen düğüm atıyosun her kesip attığında e öyle oluncada poşet denilen kadar bez almamıs oluyo