diyhomelif sizin çöp kovanızın paket içinden çıktı mı poşet?
cgelmas evet totelde 4 tane oldu 🤞
Zdk çöp kovasının içinden çıktı mı poşet acaba ?
cgelmas evet poşet vardı içinde. Ebebekten aldım. Ben aldığımda 100 tlydi 70tle inmiş şimdi 🙁😁
Bende aldım bakalım
cgelmas çokkkkk şanlısınnnn
Zdk 1 adet mi yoksa deste miydi😃
Zdk evet ben de gçeen hafta bir sürü şey aldım şimdi hepsi tek tek giriyor indirime😞
cgelmas kesmeli böyle adet olarak değilde. Uzun rulo gibi bi poşetti
diyhomelif sadece adet olarak değil mi 4 adet? Yoksa desteli şekilde mi