Burcu-2910 benimde boş oldu 7.haftada göremedik bebeği kalp atışı yoktu sürekli kanamam vardi zaten ağrım vardı beta degerlerim sürekli düşüyordu dört doktor gezdim hepsi boş gebelik kürtajla alınacak dedi en sonunda hastaneye yattım kürtaj oldum doktor sağlıksız gebelikse düşecek engel olamayız dedi haklıydı bebegide göremedik daha sonra altı ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 12, haftaligiz çok şükür🙏🏻 doktor kendini toparla öyle düşün hamileliği dedi ve üç ay sonra denemeye başla dedi bende öyle yaptım altı ay geçti hamile kaldım çok şükür