Mooommyy1 Burcu-2910 3 ay önce yasadim , ama kesem kendiliginden bozuldu . Simdi 9 haftalik hamileyim 🙏 Allahim isteyen herkese versin . Hersey ondan sabir bolca sabir. Gecmis olsun insallah en kisa zamanda saglikli bir sekilde gebe kalirsiniz.
Kameronur Burcu-2910 ben yaşadım kürtaj oldum sonrasında 2 ay sonra hamile kaldım oğlum şuan 14 aylık tekrar hamileyim hiç sıkma canını arkası daha çabuk geliyor🙏🏻
afrasil Burcu-2910 bence bi cektir istersen canım bu 3. Sağlıksız gebeliğin herhalde , belki rahimde bir sekil bozukluğu vs vardır ki yoksa bile isini garantiye almış olursun .
123455 Burcu-2910 hiç korkmayın allaha sığının bir sonraki böyle olmaz allahın izniyle rabbim hakkınızda hayırlısını versin inşallah
Burcu3506 Burcu-2910 hala hamile kalamadım canım bugün adet günümdü adet olmadım testte yapmadım İnan çift çizgi de tek çizgi de beni üzüyor
Burcu-2910 Burcu3506 seni çok iyi anlıyorum bence sabret ve dua et bolca hersey dua çünkü bekle biraz daha İnşallaj güzel haberlerini bekliyorum
Burcu3506 Burcu-2910 aynen cAnım doğru diyorsun eğer varsa bişi bana zaten tutanacagı varsa tutunur diğer türlü ne yaparsak yapalım olmuyor işte
Burcu-2910 Gizem_lina05 belirti yoktu canım sadece kese büyümemişti haftasına göre ve kanama şeklinde pıhtılaş düşmeye başladı
yildizfero01 Burcu-2910 rabbim yardımcınız olsun inşallah cnm tez vakitte hayırlı haberler bekliyoruz inşallah
Gizem_lina05 Burcu-2910 anladım canım dua edelim bol bol benimde veta seviyem cok düşğk bakalım bende yarın gidecen doktora ne dcek cok merak ediyorum pes etme sakın mutlaka bi gün seninde bebeğin duracak inanmak başarmanın yarısıdır inan sen 🤲🏻🤷♀️
Mom8 Burcu-2910 canım yumurta ve spermşere bakılsın ayrıca kromozom analizi ve kan pıhtılaşması testleri yaptır ona göre yeniden gebelik yaşa çok çok geçmiş olsun