Canım geçen sene bende boş gebelik geçirmiştim sonrasında bir sıkıntı yaşamadım şuan tekrar hamileyim korktum ikinci sefer hamile kalmaya tekrar aynı sey olur diye ama korkma hiç bişey olmaz allahın izniyle eğer cocuk istiyorsanız korunmayın sıkıntı olmaz allahın izniyle