maria12 ben gebelik öncesi 36 bedendim. Doğum esnasında giden kilolarla birlikte ilk etapta 38 beden olurum diye düşünüyorum. Ama sezaryen olma ve dikişlerimin acıma ihtimaline karşı korseyi 40 yani L beden aldım. Zaten yapıları sıkı oluyor, dar bir şey alıp çok zorlamayın kendinizi. Korse ilk etapta toparlasa yeter diye düşünüyorum. Devamındaki zaman diliminde diyet ile spor ile birlikte s beden (normal bedenim) korselere sıkılaşma için geçmek daha makul olacaktır.