Minik_tavsan ben kilot gibi giyilip göğüs altında biten klasik bir korse aldım iç çamaşırcının birinden. Hem normal hem sezaryen doğumda bu tarz rahat oluyor dedi arkadaşlarım. Diğer kancalıları sezaryen olursam dikişe denk geldiği için rahat kullanamazmışım. Beden olarak da biraz büyük tercih ettim, yine dikişim olursa sıkıştırıp rahatsız etmesin mantığıyla, zaten korseden beklentim toparlasa biraz sarkmayı engellese yeterli doğum sonrası.