iey maria12 32 haftalığız şuanda. 54 ile hamile kaldım, 13 kilo aldım şuana kadar. Doğuma 16-17 kiloyla giderim diye düşünüyorum. Boyum 165 bu arada.
Minik_tavsan ozlmakdmr hemen kullanılmıyor. Doktor izin verdikten sonra kullanabiliyorsunuz. Dikiş durumunuza göre değişiyor.
akgunhatice Minik_tavsan markasını falan bilmiyorum eşimin kuzeninden aldım çırtçırtlı karnıma sarıp cırtlıyordum iç kısmı terleten bi meteryal ilk doğumumda onu kullandım ter arada rahatsız ediyordu ama hiç karnım kalmadı daha hızlı eridi göbek
Minik_tavsan akgunhatice benim hem karın hem basen için kullanmam lazım. Şortlu aldan daha iyi olacak muhtemelen
Sehertamer maria12 ben instagramdan sordum satan kişi doğumdan sonra kilonuzla göre verelim dedim normal doğumda 10 gün sonra için sezeryan da 1 ay sonra kullanmanızı öneriyoruz dedi bu çelik balenli korselerden
maria12 Sehertamer ben şort gibi olanlardan almayı düşünüyorum. Doktor videosu atmışlar o da öyle tavsiye etmiş. Sizin dediğiniz de öyle mi
Sehertamer maria12 benim dediğim belde olan çelik balenli askılı yada askısız olanlar var ya onlar şortluda vardır ona bakmadım ben